Årsmöte 2019

26 februari 18:30-20:00 | Kulturhuset Klossen, Umeå

Humlan hade ett tufft 2018 men vi ser framåt mot ett peppigt 2019 och hoppas du vill vara med att forma föreningens framtid. Om du redan är eller blir medlem (se länk nedan) så är du varmt välkommen på föreningens stundande årsmöte. Årsmötet är inbokat mellan 18:30-20:00 den 26 februari på Kulturhuset Klossen på Ålidhem. Om du vill komma lite tidigare serverar föreningen Ingen människa är illegal veganmiddag från klockan 18 för att samla in bidrag till deras arbete för utsatta grupper i Umeå.

Att vara medlem kostar 100 kr per år och medlemsåret sträcker sig från 1 september till 31 augusti. Medlemskap som tecknas i år sträcker sig fram till 31 augusti 2020. Som medlem kan du få rabatter på biljettpriset och inbjudningar till roliga medlemsarrangemang. Vill du vara en arrangerande medlem kan du dessutom delta i fortbildningar och få erfarenheter från att jobba med arrangemang. Du ges också möjlighet att nätverka med andra kulturintresserade unga och framför allt är du med och stöttar gräsrotsdriven kultur i Umeå.

Bli medlem här!

Har du frågor, funderingar eller vill engagera dig når du kansliet på info@humlan.org

Dagordning och handlingar